Follow Dashboard
TITLE; Kerana cinta
13.1.12 | 10:50 PTG | 0 comments





aku menangis bukan kerna aku memerlukanmu, bukan kerana aku mahu kau kembali padaku
tetapi aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi.

akhirnya aku dapat menerima pepisahan kita dan benar-benar pecaya bahawa aku boleh hidup
tanpamu. aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita. kemudian kau tersenyum padaku
dan merosakan segala-galanya.aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi padamu!!
soal hati tiada undang-undang.Apatah lagi paksaan

Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri 
daripada putus cinta..
cinta sejati  ialah apabila kita masih mampu tersenyum , sambil mendoakan
kebahagian untuknya walaupun jika terpaksa melepaskan dia pergi

orang yang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata


Fiefa


Old things | New things